Комунальний заклад «Володимирівськазагальноосвітня школа І-ІІІ ступенів
Якимівської селищної ради Якимівського району Запорізької області»
вулиця Миру,70 c.Володимирівка Якимівського району Запорізької області, 72530, тел. 9-75-44,
е-mail: vladimirovka07@meta.ua Код ЄДРПОУ 26291800
__________________________________________________________________
Інформація
про проведення Європейського тижня місцевої демократії
№ з/п |
Назва заходів |
Дата проведення |
Кількість учнів,клас |
1 |
Тематична лінійка «Принципи, надбання та досягнення функціювання місцевої демократії в Україні та Європі» |
15.10.2020 |
8-11класи-32 учні |
2 |
Урок-лекція «Етапи відродження та подальшого розвитку місцевого самоврядування в Україні» |
16.10.2020 |
11клас-6 учнів |
3 |
Година спілкування за матеріалами онлайн- дискусії «Євромапа України -2» |
19.10.2020 |
10-11 клас-13 учнів |
4 |
Бесіда «Самодостатність територіальних громад – шлях до культурного та економічного розвитку села» |
20.10.2020 |
8-11класи-32 учні |
Директор школи О.А.Євдокименко
Увага ! Адміністрація школи запрошує вчителів взяти активну участь у підготовці матеріалів до педагогічної ради на тему
"Формування професійних інтересів та професійної орієнтації учнів"
форма проведення: рольова гра "Діамант"
мета: визначити істотні проблеми роботи з учнями з питань формування їхніх професійних інтересів
робота І групи (Литвиненко О.Д., Чмир Г.В., Кузмінова Л.О., Цюпко С.Г., Куц А.Ю., Кизима Т.Д)
проблема: взаємозвязок між творчою особистістю вчителя і розвитком творчого потенціалу учня
завдання:
- визначити якості творчого вичтеля.
- представити свого колегу як талановитого вчителя, який ефективно впроваджує форми і методи роботи, спрямовані на розвиток індивідуальних здібностей учнів, їх професійних інтересів
- запропонувати реальні шляхи підвищення творчого потенціалу вчителів школи
Робота ІІ групи (Афанасьєва Г.В., Вертегел О.Л., Солодовченко Д.С., Гуйвик Т.В., Дуденко Н.І.)
проблема: моделювання соціально - орієнтованого уроку з метою розвитку професійних інтересів учнів
завдання:
- опрацювати теоретичний матеріал
- навести приклади з педагогічної практики оптимальності добору продуктивних методів, прикладів, засобів, спрямованих на розвиток творчих здібностей учнів.
- обгрунтувати думку науковців про те , що управління уроком- управління якістю освіти в школі